Anunț important – acordarea indemnizațiilor de sprijin COVID-19

Pentru acordarea indemnizațiilor de sprijin COVID-19 aferente lunii MAI 2020, documentele se transmit în perioada 1-10 IUNIE 2020, utilizând EXCLUSIV aplicația aici.gov.ro.

Categoriile profesionale care beneficiază de indemnizația de sprijin COVID-19, prevăzute în OUG nr.30/2020, cu modificările și completările ulterioare sunt următoarele:

    • persoane fizice autorizate(PFA), întreprinderi individuale (II), familiale(IF), persoane fizice independente (PFI) și profesii liberale (PF) – accesează aplicația https://aici.gov.ro/home, selectează procedura de acordare corespunzătoare și completează formularele

    • avocaţi – accesează aplicația https://aici.gov.ro/home, selectează procedura de acordare corespunzătoare și completează formularele

    • societăți cooperative care au încheiat convenții individuale de munca în baza Legii nr.1/2005 privind organizarea si funcționarea cooperației – accesează aplicația https://aici.gov.ro/home, selectează procedura de acordare corespunzătoare și completează formularele

    • structuri sportive – accesează aplicația https://aici.gov.ro/home, selectează procedura de acordare corespunzătoare și completează formularele

    • persoane fizice care obțin venituri exclusiv din drepturile de autor și drepturile conexe – accesează aplicația https://aici.gov.ro/home, selectează procedura de acordare corespunzătoare și completează formularele

    • personal încadrat în muncă la un angajator prin altă modalitate prevăzută de lege – accesează aplicația https://aici.gov.ro/home, selectează procedura de acordare corespunzătoare și completează formularele. 

PROCEDURA DE COMPLETARE A FORMULARELOR

      1. Înainte de a începe operațiunea de trasmitere a solicitării dvs pentru acordare sprijin indemnizatie COVID-19, asigurați-vă că AVEȚI DESCĂRCATĂ ULTIMA VARIANTA DE ADOBE READER 10.

      2. Descărcați fișierul pdf în calculatorul dumneavoastră și deschideți-l cu Adobe Reader 10, ultima variantă, pe care îl puteți descărca  https://get.adobe.com/ro/reader

      3. Salvați fișierul pe calculator cu numele și prenumele fiecăruia și după aceea completați-l cu toate informațiile necesare. Completați cu atenție câmpurile de pe pagina 1 (pagina 2 se completează automat).

      4. Documentele precum copia CI, extras de cont și adeverința emisă de Barou din care rezultă că sunt în exercițiul profesiei de avocat, trebuie să fie sub formă de fișier imagine (extensie.jpg sau altele), pe care le atașați în paginile 3 și 4 (un simplu click și apoi alegeți fișierul imagine aferent).

      5. Dacă aveti semnătură electronică pe numele Dvs. semnați Pagina 1 si Pagina 2, salvați documentul introducând în denumire numele/prenumele Dvs. și îl încărcați pe platformă.

                      5.1.Dacă nu aveți semnătură electronică, listați pagina 1 si 2, le semnati cu pix, le fotografiați/scanați pe fiecare separat în câte un fișier imagine și le încărcați în formular la paginile 5 și 6, apoi salvați formular, introducând în denumire numele/prenumele Dvs. și îl încărcați pe platformă

                    5.2. Dacă nu aveți acces la o imprimantă, scrieți de mână pe o foaie albă Cererea și pe alta foaie Declarația, le semnați, le fotografiați și le atașați în formularul PDF din platformă.

ATENȚIE !!!!

Dacă după transmiterea documentului în platformă, primiți un mesaj prin care vi se solicită documente suplimentare, înseamnă că nu ați completat corespunzător formularul standard!

În acest caz trebuie sa transmiteți din nou solicitarea dvs. respectând formularul standard din platformă și procedura de mai sus.

Confirmarea primirii documentelor dvs. se va face automat, prin primirea unui mesaj în care se comunică faptul că cererea dvs a fost înregistrată.

Informații suplimentare se pot solicita la numerele de telefon : 0751064202; 0751104551; 0751304903.

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.